۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۱۷۹۹۴

تقديم به کودکان مظلوم غزه

مقامت 50 روزه مردم مظلوم غزه زير شديدترين حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي از جهات مختلف حائز اهميت است .
تقديم به کودکان مظلوم غزه
به گزارش جهان بین نیوز،
مقاومت در برابر حملات سنگين و جنايات ارتش تا بن دندان مسلح رژيم غاصب اسرائيل که براي کشتار مردم بي دفاع ( زنان و کودکان) از همه تجهيزات پيشرفته به جز سلاح هسته اي استفاده کرده، حکايت از ارائه پولادين و توان فزاينده مردم مسلمان غزه و روح مقاومت در کالبد زخم خورده غزه دارد که پيروزي را براي فلسطينيان قهرمان به ارمغان آورده است.
آري، همه جهانيان ديدند که رژيم کودک کش صهيونيستي در تاکتيک نسل کشي مدرن خود چگونه مردم بي دفاع و مظلوم باريکه غزه را قتل عام نمود. همه ديديم که در اين نسل کشي کودکان معصوم و بي گناه با جنايات فجيح غاصبان پرپرشدند.

مادري را ديديم که شهيد نوگل خود را بر روي دستان گرفته بود و لالايي جدايي و هجران زمزمه مي کرد .
 
داستان نسل کشي صهيونيست ها در غزه ثابت کرد هولوکاست واقعي در کجا در حال وقوع است. هولوکاست آنجاست که کودکان معصوم مسلمان غزه درآتش جنگ افروزي غاصبان وحشي جان باختند.

کودکاني که در وادي مقاومت به پيروي از همرزمان جان برکف جبهه مقاومت جان شيرين را در دفاع از آرمانهاي عقيدتي خويش نثار کردند.

اما ايستادگي و مقاومت 50 روزه مردم غزه در برابر جنايات صهيونيستها نه تنها توانست ماشين سرکوب اين رژيم را کند و ناکارآمد کند، بلکه موجي از خشم و غضب جهاني را عليه آنها برانگيخت.

آري، خون مردمان، زنان و کودکان غزه به بار نشست، احساسات جهاني و انساني بيدار شد و در اقصي نقاط اين کره خاکي موج نفرت و انزجار از رژيم غاصب صهيونيت طنين انداز شد. و آن شد که رژيم تا بن دندان مسلح اسرائيل اين بار نيز شکست خورد و سرافکنده معاهده آتش بس را پذيرفت. اين است مقاومت در برابر زورگوي هاي سلطه گران که حقوق بشر را شرمنده خود و تاريخ کردند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: رفتار سلطه گران با ظلمي که به مظلومان غزه مي شود اثبات مي کند آنها به بشر، حقوق بشر و به انسانيت، مطلقاً هيچ اعتقادي ندارند و هرچه درباره آزادي و حقوق بشر مي گويند تمسخر آزادي و حقوق بشر است .
 
انتهای پیام/ سيد محمد حسيني
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۳۴

29 Dec 2019